Amazon.com

About Me

My photo
im a happy go lucky person

Tuesday 14 June 2011

Rahimi : Kes Saiful Benar



12 comments:

Anonymous said...

berapa rm BN upah ko jadi penyebar video ni????????

Anonymous said...

aku pening la tengok blog ko ni...bersepah...tak kan BN bagi ciput kut kat engko buat blog ni?????????

pi belajar lagi dengan najib cara buat blog...nampak sgt blog upahan..

papa wakaka said...

Maaf aku tak dapat apa apa dari sesiapa pun tapi aku dapat kepuasan
bila tak pilih orang yang memang
kaki bodek anuar, sebab kerajaan dah beri bermacham macham nikmat kat malaysia ni tapi korang tak pakai kepala hotak negara dah aman korang nak jadi haru biru acaham kat negara lain sedar la kawan, dari sekolah rendah hingga masuk universiti pun kerajaan masih tangung beri subsidi biasiwa, kelinik terdapat disegala pelusuk baik bandar atau desa, pembangunan, jalan raya dan sebagainya terdapat di malaysia hasil kerja kerajaan yang sedia ada bersyukur la dengan apa yang disediakan dan aku berteima kasih pada kerajaan malaysia yang dapat menjalankan amanah rakyat hidup aman dan harmoni, tanpa ganguaan lanun lanun perosak dan pengkhianat bangsa dan negara.
"I LOVE MALAYSIA FOR WHAT IT HAS DONE" Wasalam.

papa wakaka said...

Apa barang komen pakai nama anon
nampak sangat penakut nak komen tapi tak ada telor pi duduk kat dalam hutam la kawan yang korang sakit hati kat aku apa pasal korang pulak dapat upah dari nuar Alkaki maksiat, Alputar alam, Alejen yahudi patut la dok kata orang cermin la dulu ceramah kaki kaki penipu dalam PAS,PKR dan DAP tak habis habis menentang dengan penuh dengan sifat sifat keji maki hamun dalam ceramah mereka. Sudah terang lagi nak suloh kan buang masa nama tu baghal!!!!!!!!

papa yang tak jahat said...

Dah menjadi tanggung jawab kerajaan apabila memerintah..kena bagi kat rakyat semua tu....tapi masalah sekarang banyak dah tak betul..apa yang huru hara...huru hara ciptaan siapa?

Pembangunan dengan tempat2 maksiat byk ler brader ini yg org marah sekarang nih

papa wakaka said...

Peduli apa aku!!! kalau kau marah, lain kali kalau marah taruk nama dan ada gambar macham picture aku tu, senang la kalu aku nampak kau bole aku bagi salam face to face jangan cakap tapi penakut. Das

Anonymous said...

Peduli apa aku!!!(ini lah org umno tak nak dengar nasihat orang)

papa wakaka said...

hahaha!!! "PAPA YANG TAK JAHAT" ada la orang indon penjual babi panggang nak bagi nasihat konon pergi la negara kamu lagi hampas podah cit nak campur hal ehwal negara orang jangan jaga tepi kain nanti terburai la bodoh ini la ejen ejen puak zionis pantang tengok negara kita aman mula la nak masuk campur pasti pembawakan dari parti DAPig.

perjalanan pulang said...

tu dia....syok jadi blogger buat hentam sana sini woiiiiiiiii...

papa wakaka said...

Sorry aku tak hemtam orang tapi aku cuma tak puas hati cara dia bertutur nampak sangat malaun luar nak masuk campur hal ehwal negara kita konon nya kita ni buat keje ada hambuan ni dari luar negara tu la habuan nya penjual babi panggang dari negara indon tapi yang bestnya, nama penjual babi panggang tu ada lah Anwar. korang lihat lah blog papa yang tak jahat tu hahahahaha

papa wakaka said...

Dari blogger "papa yang tak jahat":

BABI PANGGANG KHAS PANGKAL PINANG "BANGKA"


LISENSE BY "CWIN REONARDI
1/2kg bisa buat makan 4 orang pake nasi hangat
Makanan satu ini merupakan salah satu ciri khas dari Provinsi Bangka, Garing, manis, dan berlemak, rasa ini sangat terasa sekali pada saat pertama kali anda mengigit daging ini, rasa penasaran pun meliputi ketika gigitan pertama dan membuat rasa ingin terus-terus menikmati kelezatannya sampai puas, iya, itulah Babi Panggang atau dikenal sebagai Bapang Bangka.

Bahan utama pembuatannya yaitu Babi Bangka, yang memiliki tekstur dan rasa yang khas, jika dibandingkan dengan daging Babi Panggang Lain ( yang banyak beredar di pasar-pasar Jakarta dan daerah lainnya ), hasil wawancara dengan peternak Babi ( Sungai Liat - Bangka ) mengungkapkan bahwa pakan Babi lebih di utamakan disini selain kesehatannya, pemberian pakan (Makanan) dicampurkan sayur segar dan buah2an, telah membuktikan rasa dari daging Babi Bangka ini terasa lebih lembut dan hasil panggang lebih beraroma, kurang rasa kelezatannya bila Bapang ini tidak dirasuki racikan bumbu tradisional yang sangat khas Sungai Liat ini yang secara turun temurun diwariskan cucu dan cicit.

Pemasaran Bapang yang dilakukan selama ini masih sekitar kota Pangkal Pinang ( lokasi berada di pasar babi ), dan disekitar Lapangan Terbang Depati Amir, banyak yang membeli sebagai oleh-oleh khas Bangka ini, 50% pembeli adalah pelancong dari Jakarta, yang bahkan tidak sedikit dari mereka yang datang kembali ( Bangka ), hanya untuk membeli / mencari kelezatan Bapang Bangka ini, dengan banyaknya permintaan akan Bapang dari pelanggan Jakarta, maka untuk memudahkan transaksi pembelian Bapang Express, yaitu pagi kita kirim, sore sampai, malam dapat dinikmati, dengan harga terjangkau, anda dapat merem melek menikmati kelezatannya.

Berikut ini adalah harga Babi Panggang Bangka belum termasuk Ongkos kirim:

1.Bapang 1/2 kg Rp.145.000 (Minimum Order)
2.Bapang 1 kg Rp.250.000

Pengiriman dikenakan biaya sesuai berat /kg (*) ditanggung pembeli

(*) jika pembelian dalam partai besar disesuaikan dengan ongkos kirim Tiki/JNE.

MENERIMA PESANAN UNTUK KIRIMAN KE KOTA-KOTA BESAR INDONESIA:
JAKARTA, YOGYAKARTA(KOTA), TANGERANG(KOTA), ,BANDUNG(KOTA), SURABAYA(KOTA), SEMARANG(KOTA) DAN DAERAH LAIN YANG TERJANGKAU EXPEDISI JNE & TIKI.

Hubungi : Anwar
PIN : 23175352
Phone/SMS : 085691783655
YM.koko_anwar@yahoo.com
budak indon ni nak ajar aku konon
bole la pergi jual daging babi panggang hahahahaha kantoi indon malaun!!!!!

Aku yang SnG@BJB4 said...

Salute PapaJahat!! Kesian aku tengok diorg yg dikelirukan dengan topeng 'kealiman' AlJuburi" tu...